Klanttevredenheidsonderzoek afhandeling melding

Het hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard heeft uw melding ontvangen en inmiddels bent u door onze vakafdeling geïnformeerd over de afhandeling van uw melding.

Naar aanleiding hiervan willen wij u uitnodigen om deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. We gebruiken de resultaten om onze dienstverlening te verbeteren. Het invullen van de vragenlijst duurt slechts enkele minuten.

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 010 45 37 356.

  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1. De bereikbaarheid van het waterschap?
2. De klantvriendelijkheid van de medewerkers?
3. Heeft de behandelaar contact met u opgenomen over de afhandeling van de melding?
4. De behulpzaamheid van de behandelaar?
5. De deskundigheid van de behandelaar?
6. Het aantal contactmomenten?
7. Inhoudelijk waardevolle contactmomenten?
8. De termijn van de afhandeling?
9. De afspraken die zijn nagekomen?
10. De algemene indruk van de afhandeling van uw melding?