Beleidsmedewerker Planning en Control

Het Hoogheemraadschap is een organisatie met ruim 350 medewerkers die zeer betrokken zijn bij hun werk en bij het gebied waarvoor wij het water beheren. Wij willen in 2021 het meest gewaardeerde waterschap zijn voor bewoners en bedrijven. Hiervoor wij willen excelleren in ons werk, door medewerkers te laten bloeien in hun talenten en de wensen van inwoners en de mogelijkheden van techniek aan elkaar te verbinden. Wil jij hier een bijdrage aan leveren? Dat kan!

Voor het team SPIN, zoeken wij een collega voor de functie van:

BELEIDSMEDEWERKER Planning en Control(36 uur)

Het team

Team SPIN staat voor ondersteuning en advies op het gebied van Subsidies, Planning & control en INkoop. Je ondersteunt de adviseurs planning & control en de coördinator projectadministratie.

Wat je doet

In deze functie lever je ondersteuning aan de adviseurs planning & control en aan de coördinator projectadministratie. Samen met onze coördinator projectadministratie adviseer je projectleiders bij het voeren dan de projectadministraties in algemene zin en specifiek binnen de subsidieprojecten van HHSK. Je ondersteunt ook de adviseurs planning & control bij hun accountwerkzaamheden en de P&C-werkzaamheden van de organisatie. Denk aan het:

  • Opstellen van managementrapportages en dashboards
  • Opstellen van overige P&C-producten, zoals de jaarrekening en de begroting
  • Werkzaamheden in het financieel systeem zoals het opstellen van correctie-boekingen, het afsluiten van bestelaanvragen
  • Het maken van financiële overzichten
  • Up-to date houden van de Projectenmodule
  • Projectleiders helpen bij de inrichting en het afsluiten/activeren van projecten
  • Het voorbereiden en indienen van subsidie-claims
  • Het opzetten en bijhouden van een subsidieregister
  • Vragen van accountants beantwoorden
  • Administratief goed vastleggen van de subsidieadministratie (volgens de richtlijnen van de subsidieverstrekker)

Wat wij vragen

  • Een professional met HBO werk- en denkniveau.
  • Een analytische en pro actief collega die beschikt over kennis van gangbare (administratieve) procedures, regels en voorschriften.
  • Iemand die moeiteloos kan werken met Excel en overige office programma’s
  • Een collega met goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, denk hierbij aan het ondersteunen van de P&C adviseur in gesprekken met de klant.
  • Iemand die in staat is om onder druk te werken, moeiteloos tussen de diverse werkzaamheden kan schakelen en goed is in het stellen van prioriteiten.
  • Een pro actieve collega die meebeweegt waar nodig en overtuigt waar moet.

Wat wij bieden

Een salaris van maximaal € 3839,- (schaal 9: sectorale arbeidsvoorwaarden waterschapspersoneel), inclusief een Individueel Keuze Budget (IKB) van 20% van je bruto salaris. Het IKB kun je inzetten voor het kopen van extra verlof, opleidingen of ter aanvulling op het salaris. Ook krijg je bij ons een Persoonlijk Basis Budget (PBB) van €5000,- voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden en bieden wij een goede pensioen- en reiskosten regeling en een collectieve ziektekostenverzekering.

 

Ben jij de collega die wij zoeken?

Solliciteer dan online via onderstaande link en stuur ons uiterlijk 24 november je motivatiebrief en CV. Wij zullen je sollicitatie bekijken en zo snel als mogelijk na de sluiting van de vacature contact met je opnemen. De gesprekken zijn gepland op donderdagochtend 5 december.

Heb je nog vragen over de inhoud van de vacature kun je contact opnemen met Ruth Rentmeester, je toekomstige teamleider (06- 3177 6586). Vragen over de sollicitatieprocedure kun je stellen aan Chris Scholten (06 – 11 36 85 05).

Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Het natrekken van referenties en het controleren van diploma’s maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.