Functioneel beheerder

Functioneel beheerder, 36 uur per week

Ben jij digitaal vaardig en weet jij alles van functioneel beheer? Denk jij vanuit de klant en ben jij collegiaal? Dan is deze vacature voor jou!

Voor de Hoogheemraadschappen van Delfland (HHD), Rijnland (HHR) en Schieland en de Krimpenerwaard (HHSK), circa 1.800 medewerkers, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven nieuwe collega in de functie van Functioneel beheerder voor 36 uur per week.

Het hoogheemraadschap Schieland en de Krimpenerwaard zorgt ervoor dat je droge voeten hebt & schoon water.  Wij willen in 2021 het meest gewaardeerde waterschap zijn door bewoners en bedrijven. Hiervoor willen wij excelleren in ons werk, door medewerkers te laten bloeien in hun talenten en de wensen van inwoners en de mogelijkheden van techniek aan elkaar te verbinden. Kom jij hier een bijdrage aan leveren?

 

Het team

Het team Financiële administratie bestaat op dit moment uit vijftien gedreven medewerkers. Het team houdt zich bezig met de financiële administratie en het functioneel beheer van het financieel systeem. Team financiële administratie is een nieuw, ambitieus en enthousiast team wat binnen het regulier werk steeds op zoek is naar verbetering.

De hoogheemraadschappen Rijnland (HHR) en Schieland en de Krimpenerwaard (HHSK)  zijn per 1 januari 2016 een samenwerkingsverband gestart met betrekking tot de invulling van de financiële functie van beide waterschappen. Het hoogheemraadschap Delfland (HHD) is per 1 januari 2019 tot deze samenwerking toegetreden. Dit is vorm gegeven door het inrichten van een gemeenschappelijke Financiële Administratie, de aanschaf en gezamenlijke implementatie van een nieuwe geautomatiseerde oplossing voor de financieel administratieve processen.

 

Jouw uitdaging

Samen met de 2 andere functioneel beheerders ben je verantwoordelijk voor het in stand houden, onderhouden en faciliteren van de gebruikersorganisatie met betrekking tot de informatieverwerking, het gebruik en de gebruiksmogelijkheden van de financiële applicatie. Het accent hierin ligt op het technische aspect en de analyse van complexe technische vraagstukken. Hierbij ondersteun je de key-users en onderhoudt en actualiseer je de financiële applicatie-instellingen en rapportage mogelijkheden. Daarnaast vertaal je de behoefte van de organisaties naar aanpassingen en houdt je ontwikkelingen zowel in- als extern ontwikkelingen rond het toepassingsgebied bij.

Wat maakt jou succesvol?

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent  leergierig , digitaal sterk onderlegd en bezit over een goed analytisch vermogen;
  •  Je streeft er elke dag naar om jezelf en processen/systemen beter te maken;
  • Je hebt kennis van financiële processen zoals de verwerking in een grootboek, budgetteren, vaste activa mutaties, projectadministratie en doorverdeling van kosten;
  • Je hebt ervaring met geïntegreerde financiële pakketten (kennis van AllSolutions is een pré
  • Je hebt ervaring met het functioneel beheer van applicaties waarbij je zelfstandig rapportages kan maken en vragen vanuit de organisatie kan vertalen oplossingen;
  • Je hebt affiniteit met SQL  en relationele database kennis (kennis van Progress is een pré);

Bij Schieland en de Krimpenerwaard geloven we dat jouw toegevoegde waarde het grootst is als je met plezier naar je werk gaat. Inhoudelijke uitdaging en de ambitie en ruimte om jezelf te ontwikkelen vinden we daarom belangrijk.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende afwisselende baan in leuk team met ruimte voor initiatief;
  • Een jaarcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een salaris van maximaal € 4.500,- bruto per maand (schaal 10) conform de cao Werken voor Waterschappen. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en werkervaring;
  • Een dienstverband van 36 uur per week met flexibele werktijden;
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) op basis van 20% van het salaris. Dit is vrij in te zetten voor het kopen van verlof of ter aanvulling op het salaris;
  • Inhoudelijke uitdaging en ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt hiervoor een  Persoonlijk Basis Budget (PBB) van € 5000,- voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een goede pensioen- en reiskosten regeling en een collectieve ziektekostenverzekering;

Informatie / solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Milton Watson, je toekomstige teamleider,  tel. 06-27821687. Heb je vragen over de procedure neem dan contact op met Chris Scholten tel. 06-11368505.

Solliciteren kan online tot 31 augustis via onderstaande knop “solliciteren”. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 10 september. We willen je vragen hier rekening mee te houden.

In verband met de uitbraak van het coronavirus (COVID-19) volgen wij de adviezen van het RIVM en de Rijksoverheid. Sollicitatiegesprekken voeren we, in overleg met kandidaten, face to face op kantoor aan de Maasboulevard 123 te Rotterdam.

*Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.