Management assistent

Ben jij administratief en organisatorisch sterk? Zie jij het als een uitdaging om met jouw vaardigheden en flair de dijkgraaf, hoogheemraden en afdelingshoofden te ondersteunen? Dan is deze vacature voor jou!

 

Het hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard is een organisatie met circa 400 medewerkers die zeer betrokken zijn bij hun werk en bij het gebied waarin wij het water beheren. Wij werken omgevingsgericht en willen excelleren in ons werk, door medewerkers te laten bloeien in hun talenten en de wensen van inwoners en de mogelijkheden van techniek aan elkaar te verbinden. Kom jij hier een bijdrage aan leveren?

 

Wij zijn voor de afdeling Bestuur, Informatie en Juridisch advies (BIJ) op zoek naar een  enthousiaste en gedreven nieuwe collega in de functie van:

 

Management assistent

36 uur per week

 

Het team

Team bestuurs- en managementondersteuning (BMO) valt onder de afdeling BIJ. Met 8 betrokken collega’s zorgen wij voor de ondersteuning van het bestuur en management.

 

Missie: Team BMO HEEFT LEF!

Team Bestuur- en Managementondersteuning  helpt bestuur en management bij het realiseren van de HHSK-brede doelen en het organiseren van het dagelijkse werk. Hierbij is werkgeluk het uitgangspunt voor zowel de klant als het team.

 

Jouw uitdaging

Als managementassistent ligt jouw uitdaging op het gebied van de dagelijkse ondersteuning aan bestuur , directie en management incl. agendabeheer en (bestuurlijke) stukkenstroom. Het verrichten van hospitality taken (gastvrouw) zoals het organiseren en faciliteren van evenementen, (digitale)vergaderingen, bijeenkomsten etc. Als Microsoft 365 expert vind je het leuk om te adviseren en te coachen bij digitale ontwikkelingen en heb je continue aandacht voor innovatie.

 

Als management assistent faciliteer je de interne communicatie naar de organisatie. Daarbij laat jij je creativiteit de vrije loop en is er ruimte voor frisse ideeën. Ben jij een management assistent in hart en nieren? Ben je proactief, creatief en heb je vernieuwende ideeën  en steek je graag de handen uit de mouwen. Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Wat maakt jou succesvol

Je beschikt over een afgeronde MBO 4 opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring als managementassistent. Van nature ben je oplossingsgericht en behulpzaam en kun jij je goed in een ander verplaatsen. Je bent een echte aanpakker, neemt graag initiatief en beïnvloedt zo direct de effectiviteit van het management door werk uit handen te nemen. Je bent administratief sterk, werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden, weet je meerdere ballen in de lucht te houden en bewaakt het overzicht. Jij weet als geen ander hoe je tijd effectief kunt managen. Uiteraard ben je digitaal vaardig en kent Microsoft Office geen geheimen voor jou. Je bent communicatief sterk en spreekt en schrijft perfect Nederlands. Verder ben je enthousiast en bevlogen en weet je dit over te brengen op anderen. 

 

Wat wij bieden

  • Een uitdagende afwisselende baan in leuk team met ruimte voor initiatief;
  • Een jaarcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een dienstverband van 36 uur per week met flexibele werktijden;
  • Een salaris van maximaal € 3.560,- bruto per maand (schaal 8) conform de cao Werken voor Waterschappen. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en werkervaring;
  • Bovenop het salaris ontvang je een maandelijks op te bouwen Individueel Keuze Budget (IKB) op basis van 21% van het salaris. Dit is vrij in te zetten voor het kopen van verlof of ter aanvulling op het salaris;
  • Inhoudelijke uitdaging en ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt hiervoor een  Persoonlijk Basis Budget (PBB) van € 6000,- voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden. Bekijk de cao Werken voor Waterschappen voor meer informatie hierover;
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag een thuiswerkbudget van € 850,-;
  • Een goede pensioen- en reiskosten regeling en een collectieve korting op je ziektekostenverzekering;

 

Bij Schieland en de Krimpenerwaard geloven we dat jouw toegevoegde waarde het grootst is als je met plezier naar je werk gaat. Inhoudelijke uitdaging en de ambitie en ruimte om jezelf te ontwikkelen vinden we daarom belangrijk.

 

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marianne Albronda, jouw toekomstige teamleider,  tel. 06-11149052. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Chris Scholten, recruiter, tel. 06-11368505.

 

Solliciteren

Gaat jouw hart sneller kloppen van deze vacature? Solliciteer dan uiterlijk 13 juni door ons je cv en motivatiebrief toe te sturen via onderstaande link. Na de sluitingsdatum van de vacature kun je van ons een reactie verwachten. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op vrijdagochtend 18 en dinsdagochtend 22 juni. We willen je vragen hier rekening mee te houden.

 

In verband met de uitbraak van het coronavirus (COVID-19) volgen wij de adviezen van het RIVM en de Rijksoverheid. Ons werving-en-selectieproces vindt nu voornamelijk op afstand plaats. Sollicitatiegesprekken voeren we, in overleg met kandidaten, zoveel mogelijk online met behulp van beschikbare middelen.

 

Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Het natrekken van referenties en het controleren van diploma’s maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.