Klachten over diensten en werkzaamheden

Meld hier uw klacht over werkzaamheden die we uitvoeren of de manier waarop we dat doen.

Dreigt er gevaar? Bel 010 45 37 200 (24/7)

Uw klacht moet u binnen een jaar na het afronden van de werkzaamheden indienen. De klachtenprocedure duurt zes weken. Soms kan het vier weken langer duren. Als dat zo is dan laten we u dat per mail of post weten. 

Vragen over de procedure

Voor vragen over de afhandeling van u klacht neemt u contact op met de klachtencoördinator, bereikbaar via telefoonnummer 010 45 37 200 of via klachtencoordinator@hhsk.nl.

Klachtenformulier

U kunt uw klacht aan ons toesturen via het onderstaande formulier. Vul het zo volledig mogelijk in en druk op de knop Verstuur. Zodra we het formulier ontvangen hebben, ontvangt u een bevestiging.

Klachtenformulier


Aanhef

Sleep hier uw een bestand

Sleep hier uw een bestand

Sleep hier uw een bestand

Sleep hier uw een bestand

Privacyverklaring*