e-facturatie

Verzenden facturen aan het hoogheemraadschap

Het hoogheemraadschap is overgestapt op e-facturatie. Dit betekent dat u uw facturen elektronisch naar ons kunt verzenden via het Peppol-netwerk.

Wat is een e-factuur?

Een e-factuur is een elektronisch document in een gestructureerd formaat (zoals UBL) dat zonder extra handelingen, zoals scannen en primaire controle, volledig automatisch in de boekhoudsoftware ingelezen en geboekt kan worden.

Gemakkelijk starten

Kunt u al e-facturen sturen via Peppol?

Dat is perfect, pas alstublieft onze ontvangstvoorkeuren voor nieuwe facturen aan. Indien uw software er om vraagt: wij zijn bereikbaar op

NL:OINO00000001813648762000

KvK - 52213463

Verstuurt u nog geen e-facturen?:

Wij hebben in samenwerking met onze e-facturatie provider een online hulpmiddel beschikbaar om te inventariseren welke mogelijkheden u heeft.

Online hulpmiddel: (survey -econnect)

Heeft u nog vragen: u kunt contact met ons opnemen door een e-mail te versturen aan: efacturen@hhsk.nl.

Waarom kiezen wij voor e-facturatie:

Wij hechten er waarde aan dat het document op een betrouwbare wijze in onze systemen terecht komt, zodat wij niet hoeven te twijfelen over de authenticiteit (echtheid) van het document. Hierdoor kunnen we nog sneller de factuur verwerken. Daarom zijn wij bereikbaar in het beveiligde e-facturatienetwerk van Peppol. Dit is het netwerk van Europese e-facturatieproviders en financiële softwareleveranciers. Meer informatie: https://peppolautoriteit.nl/